Ministerie van Buitenlandse Zaken zet meerjarige campagne op

Onder de noemer Dutch Dubai: Dutch connection in the Gulf is door het ministerie van Buitenlandse Zaken een meerjarige campagne opgezet, toewerkend naar de Dubai Expo 2020. In de aanloop naar en tijdens deze expo wordt er een breed pakket aan activiteiten georganiseerd samen met het bedrijfsleven, kennisinstellingen, maatschappelijke organisaties en overheden. De focus ligt daarbij op onze kennis, kunde en innovaties op het snijvlak van water, energie en voedsel.

Paviljoen als platform

Het Nederlandse paviljoen dat voor de Dubai Expo 2020 moet worden gebouwd, vormt  een hoogtepunt. Het paviljoen biedt dagjesmensen een unieke belevenis, maar is ook een platform waar het bedrijfsleven, kennisinstellingen en overheden bij elkaar komen om zaken te doen, kennis te delen en te netwerken.

Samenwerken

Geïnteresseerd in samenwerking? Neem dan contact op met het projectteam dat bezig is met de voorbereidingen voor de Nederlandse deelname aan de Dubai Expo. Het e-mailadres is: DIO-EXPO2020@minbuza.nl.

Meer weten over de Europese aanbesteding voor ontwerp en bouw van het paviljoen?

Bij de totstandkoming van de Dubai Expo 2020 start de organisatie ook tal van aanbestedingen en andere inkoopprocedures. Dat kan interessant zijn voor Nederlandse bedrijven.