Minister Wiersma (Primair en Voortgezet Onderwijs) meldt in een brief aan de Tweede Kamer de voortgang van het programma om het technisch onderwijs te versterken (programma Sterk Techniekonderwijs; STO).
Kamerbrief over voortgang versterking technisch onderwijs (PDF | 4 pagina’s | 246 kB)