Minister Hermans (KGG) informeert de Tweede Kamer over de ondertekening van de eerste maatwerkafspraak voor de verduurzaming van de Nederlandse industrie met chemiebedrijf Nobian.

Kamerbrief over ondertekening maatwerkafspraken Nobian