Staatssecretaris Jansen (Openbaar Vervoer en Milieu) informeert de Tweede Kamer over het plan van aanpak voor het verbeterprogramma voor NS en ProRail. De brief is ook een reactie op de moties van Kamerleden Van Dijk (NSC) en Heutink (PVV).

Kamerbrief bij Plan van aanpak verbetering spoor