Minister Agema (VWS) stuurt de Tweede Kamer het afschrift van de brief aan de Nationale ombudsman met haar reactie op het rapport 'Leven met Q-koorts - 15 jaar na de epidemie, hoe is het nu?'.
Minister Agema (VWS) stuurt de Tweede Kamer het afschrift van de brief aan de Nationale ombudsman met haar reactie op het rapport 'Leven met Q-koorts - 15 jaar na de epidemie, hoe is het nu?'.