Staatssecretaris Van Marum (Herstel Groningen, Koninkrijksrelaties en Digitalisering) informeert de Tweede Kamer over een aantal recente ontwikkelingen rond het herstel in Groningen en Noord-Drenthe en over de invulling van diverse moties en toezeggingen over dit onderwerp.

Kamerbrief voortgang herstel Groningen