Staatssecretaris Aartsen (Openbaar Vervoer en Milieu) informeert de Tweede Kamer over de aanstaande Periodieke rapportage over het beleid op het thema Circulaire Economie in de periode 2021-2025.
Kamerbrief over aankondiging Periodieke rapportage Circulaire Economie