Ga direct naar inhoud
Logo Rijksoverheid – Naar de homepage van rijksoverheid.nl
Rijksoverheid
U bevindt zich hier: Home Documenten Kamerbrief met reacties op rapporten taal-, reken- en leesvaardigheid

Kamerbrief met reacties op rapporten taal-, reken- en leesvaardigheid

Kamerstuk | 16-03-2023

De ministers Dijkgraaf (OCW) en Wiersma (Primair en Voortgezet Onderwijs) sturen de Eerste Kamer een beleidsreactie op het advies 'Taal en rekenen in het vizier' van de Onderwijsraad, en een reactie op het rapport 'Peil.Leesvaardigheid' van de Inspectie voor het Onderwijs. 

Kamerbrief met reacties op rapporten taal-, reken- en leesvaardigheid (PDF | 9 pagina's | 458 kB)

Bijlagen

  • Taal en rekenen in het vizier

    Rapport van de Onderwijsraad. Het rapport geeft advies over het onderwijs in taal en rekenen voor het basisonderwijs, voortgezet ...

    Rapport | 15-11-2022

  • Peil.Leesvaardigheid Einde (speciaal) basisonderwijs 2020-2021

    Rapport van de Inspectie van het Onderwijs. Het rapport geeft zicht op de leesvaardigheid van leerlingen in het laatste leerjaar ...

    Rapport | 15-12-2022

  • Beslisnota bij Kamerbrief met reacties op rapporten taal-, reken- en leesvaardigheid

    In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk. Beslisnota ...

    Beleidsnota | 10-03-2023

Zie ook

  • Kamerbrief met reactie op adviesrapporten over taal, rekenen en leesvaardigheid Kamerstuk: Kamerbrief | 23-02-2023
  • Taal en rekenen op school Onderwerp
  • Passend onderwijs Onderwerp

Verantwoordelijk

  • Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
De Rijksoverheid. Voor Nederland

Service

  • Contact
  • Abonneren
  • RSS
  • Vacatures
  • Sitemap
  • Help
  • Archief

Over deze site

  • Over Rijksoverheid.nl
  • Wetten en regelingen
  • Copyright
  • Privacy
  • Cookies
  • Toegankelijkheid
  • Open data
  • Kwetsbaarheid melden

Deze website in andere talen:

  • Nederlands
  • English
  • Papiamento
  • Papiamentu
  • Nederlandse Gebarentaal