Minister Dijkgraaf (OCW) informeert de Tweede Kamer over de uitvoering van de motie van de Tweede Kamerleden Westerveld (GroenLinks) en De Hoop (PvdA) over vergoedingen voor de medezeggenschap. Daarnaast reageert hij op het rapport 'Monitor Medezeggenschap Hoger Onderwijs'.
Kamerbrief over vergoedingen medezeggenschap en reactie monitor medezeggenschap