Minister Weerwind (Rechtsbescherming) meldt dat de antwoorden op schriftelijke vragen over het bericht 'Ambtenaar vervalste meerdere rapporten over beveiliging DigiD-aansluiting', later komen dan gebruikelijk. De Tweede Kamerleden Rahimi en Ellian (beiden VVD) hebben de vragen gesteld.