Minister Jetten (Klimaat en Energie) stuurt de Tweede Kamer een reactie op het 1e advies van de Wetenschappelijke Klimaatraad, getiteld 'Met iedereen de transities in'.

Kamerbrief met reactie op advies Wetenschappelijke Klimaatraad