Staatssecretaris Van Ooijen (VWS) meldt dat de antwoorden op vragen over de geplande lelieteelt naast OBS De Singelier in gemeente Westerveld later komen dan gebruikelijk. De Tweede Kamerleden Slagt-Tichelman en Bromet (beiden GroenLinks-PvdA) hebben de vragen gesteld.