Minister Van Hijum (SZW) biedt de Tweede Kamer de antwoorden aan op vragen over de gevolgen van toenemende robotisering voor werkgelegenheid en belastinginkomsten. De Tweede Kamerleden Patijn, Van der Lee en Stultiens (allen GroenLinks-PvdA) hebben de vragen gesteld.