Resultaten van het onderzoek naar het effect van de campagne eigen woning van de Belastingdienst. Het doel van deze campagne is ...
Rapport | 14-01-2022
Uitkomsten van een extra studie naar de inzet van kennis over menselijk gedrag voor de MONO-campagne (en gedragsanalyse).
Rapport | 31-12-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om consumenten te waarschuwen voor de risico’s van online winkelen en ...
Rapport | 30-12-2021
Rapporten van effectonderzoeken die vallen onder de overkoepelende campagne 'Hey het is oké'.
Rapport | 21-12-2021
Rapporten van effectonderzoekendie vallen onder de overkoepelende campagne 'Iedereen doet wat'. Campagne-effectonderzoek ...
Onderzoek naar de effecten van de campagne MONO. Doel van de campagne: het terugdringen van het aantal gewonden en dodelijke ...
Rapport | 17-12-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen ervan bewust te maken dat als er iets in het leven van een burger ...
Rapport | 10-12-2021
Het doel van deze campagne was om doelgroepen aan te sporen om op tijd in actie te komen en de eerste stap te zetten door de test ...
Rapport | 30-11-2021
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om de bekendheid van stopheling.nl en de app te vergroten bij mensen die ...
Staatssecretaris Yeşilgöz-Zegerius beantwoordt Kamervragen over de campagne ‘Iedereen doet wat’. De vragen zijn van de Kamerleden ...
Kamerstuk: Kamervragen | 15-10-2021