Documenten - Kwaliteit en integriteit overheidsinstanties
988 documenten over Kwaliteit en integriteit overheidsinstanties
- Datum
- Relevantie
-
Managementreactie bij Dienstverlening van de Toekomst
Reactie van de Belastingdienst op het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Managementreactie bij Dienstverlening van de ...
-
Antwoorden Kamervragen over het bericht over integriteit bij de politie
Minister Yeşilgöz-Zegerius (JenV) geeft antwoorden op Kamervragen naar aanleiding van het bericht 'Integriteit is bij de politie ...
-
Beslisnota bij Kamerbrief met reactie op brief over misstanden bij SNS Reaal
In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk. Beslisnota ...
-
Beslisnota bij Kamerbrief over 2e deelbesluit over gebruik en werking algoritmes bij Belastingdienst en Toeslagen
In een beslisnota staat achtergrondinformatie die bewindspersonen gebruiken bij de besluitvorming over een Kamerstuk. Beslisnota ...
-
Dienstverlening van de Toekomst
1 van de ambities uit de Strategische Kennis- en Innovatieagenda van de Belastingdienst is het vernieuwen van de dienstverlening ...
-
Dienstverleningsmonitor Particulieren Q2 2023
De Dienstverleningsmonitor Particulieren monitort hoe burgers de dienstverlening van de Belastingdienst ervaren en identificeert ...
-
Video dienstverleningsconcept 3: Scenarioplanner
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Video dienstverleningsconcept 1: Belastingdienstassistent
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Video dienstverleningsconcept 2: Persoonlijke raadgever
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...
-
Video dienstverleningsconcept 4: Persoonlijke digitale assistent
Bijlage bij het rapport ‘Dienstverlening van de Toekomst’. Deze video toont 1 van de 4 dienstverleningsconcepten die het rapport ...