Minister Wiersma (LVVN) stuurt de Tweede Kamer een reactie op het (tussentijds) verslag van de rapporteurs op de evaluatie en mogelijke herziening van de Nitraatrichtlijn. Het verzoek voor de reactie kwam van de vaste commissie voor Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.