Formulier Helpdesk Bouwregelgeving

Hebt u een vraag over de toepassing of de uitleg van de bouwregelgeving? Stel ze via dit formulier, maar let op:

  • De Helpdesk Bouwregelgeving beantwoordt alleen vragen over de toepassing en de uitleg van de bouwregelgeving. Andere vragen beantwoordt de Helpdesk niet.
  • De Helpdesk neemt vragen alleen in behandeling als u een geldig e-mailadres achterlaat.

  • Binnen ongeveer 2 dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw vraag.

  • Stel per formulier steeds maar 1 vraag. Heeft u een vervolgvraag? Vermeld dan het volgnummer van uw eerdere vraag.

  • De Helpdesk beantwoordt uw vraag binnen 8 werkdagen. In vakantieperioden kan dit wat langer duren. Dit komt door de verminderde bezetting in die periode.

Formulier Helpdesk Bouwregelgeving

Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen voor de reactie op uw vraag. De gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is. Informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring. Dit formulier handelen wij af conform de e-mailgedragslijn voor overheden. Daarin staat beschreven hoe de overheid omgaat met het afhandelen en bewaren van e-mail.

Formulier helpdesk bouwregelgeving

Uw gegevens

* Verplichte velden

group0
Aanspreekvorm *

Wij willen u in ons antwoord graag op de juiste manier aanspreken.

Voer hier een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: 'naam@domein.nl'.

U kunt hier aangeven in welk beroepsveld u werkt.

Bedrijfsgegevens

group1

Uw vraag

* Verplichte velden

group2
Aard van uw vraag *
Onderwerp *

Maximaal 5000 karakters.

avg-nl

Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens

Wij gebruiken uw persoonsgegevens (e-mailadres en – indien door u aangegeven – uw beroepsgroep) om uw vraag aan de Helpdesk Bouwregelgeving te kunnen beantwoorden en – wat betreft uw beroepsgroep – eventueel voor analyse doeleinden. Uw gegevens worden na een (1) jaar vernietigd. Uw gegevens worden niet met derden gedeeld.

Waarom worden deze gegevens gevraagd?

Wij gebruiken uw persoonsgegevens, met als specifieke rechtsgrond uw toestemming, om u te kunnen voorzien van een antwoord op uw vraag aan de Helpdesk Bouwregelgeving en om te kunnen reageren op uw mogelijke verwijzing naar eerder door u gestelde vragen. De gegevens inzake uw beroepsgroep, ontdaan van overige persoonsgegevens (geanonimiseerd derhalve), kunnen worden gebruikt voor analyse doeleinden en ter verbetering van bouwvoorschriften.

Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?

Uw vraag wordt verwerkt door de medewerkers van de Helpdesk Bouwregelgeving. Uw persoonsgegevens worden digitaal opgeslagen in een beveiligde en afgeschermde omgeving en niet met derden gedeeld. In het geval uw vraag en het bijbehorende antwoord wordt gebruikt voor de zogenoemde ‘veel gestelde vragen’ lijst, dan geschiedt dat volledig geanonimiseerd (derhalve ontdaan van alle mogelijke persoonsgegevens).

Hoelang bewaren wij uw gegevens?

De Helpdesk Bouwregelgeving bewaart de bij de vragen ontvangen persoonsgegevens gedurende een (1) jaar in een beveiligde en afgeschermde omgeving van haar systemen. Bij eventuele beëindiging van de Helpdesk Bouwregelgeving zullen uw gegevens ook uit onze systemen worden verwijderd.

Wat zijn uw rechten?

Meer informatie over uw rechten vindt u op de pagina 'Privacy' (link opent in nieuw tabblad).

Akkoordverklaring *