Formulier Helpdesk Bouwregelgeving

Hebt u een vraag over de toepassing of de uitleg van de bouwregelgeving? Stel ze via dit formulier, maar let op:

  • De Helpdesk Bouwregelgeving beantwoordt alleen vragen over de toepassing en de uitleg van de bouwregelgeving. Andere vragen beantwoordt de Helpdesk niet.
  • De Helpdesk neemt vragen alleen in behandeling als u een geldig e-mailadres achterlaat.

  • Binnen ongeveer 2 dagen ontvangt u een ontvangstbevestiging van uw vraag.

  • Stel per formulier steeds maar 1 vraag. Heeft u een vervolgvraag? Vermeld dan het volgnummer van uw eerdere vraag.

  • De Helpdesk beantwoordt uw vraag binnen 8 werkdagen. In vakantieperioden kan dit wat langer duren. Dit komt door de verminderde bezetting in die periode.

Formulier Helpdesk Bouwregelgeving

Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen voor de reactie op uw vraag. De gegevens worden niet langer bewaard dan nodig is. Informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring. Dit formulier handelen wij af conform de e-mailgedragslijn voor overheden. Daarin staat beschreven hoe de overheid omgaat met het afhandelen en bewaren van e-mail.

Formulier helpdesk bouwregelgeving

Uw gegevens

* Verplichte velden

group0

Wij willen u in ons antwoord graag op de juiste manier aanspreken.

Voer hier een geldig e-mailadres in. Voorbeeld: 'naam@domein.nl'.

U kunt hier aangeven in welk beroepsveld u werkt.

Bedrijfsgegevens

group1

Uw vraag

* Verplichte velden

group2

Maximaal 5000 karakters.