Staatssecretaris Aartsen (Openbaar Vervoer en Milieu) informeert de Tweede Kamer over het besluit om het Landelijk Asbestvolgsysteem (LAVS) te beëindigen en de wettelijke meld- en informatieplichten voor asbest onder te brengen in het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO).

Kamerbrief over besluit stopzetten asbestvolgsysteem LAVS en borging meldplichten