Documenten - Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
6.694 documenten van Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
- Datum
- Relevantie
-
Nazending beslisnota's bij de Kamerbrief over de voortgang van de beleidsagenda informeel onderwijs
-
Aanpak Stagediscriminatie voor mbo-scholen
De checklist en de toolbox zijn ontwikkeld voor mbo-scholen om hen te ondersteunen in het ontwikkelen van een aanpak tegen ...
-
Antwoorden vragen over afschrift van de adviesaanvraag over de vernieuwing van het cultuurbestel na 2029
Staatssecretaris Uslu (OCW) geeft antwoorden op vragen naar aanleiding van de Kamerbrief van 14 maart 2023. Deze ging over het ...
-
Uitstelbrief antwoorden op Kamervragen over het aanpassen van boeken
Staatssecretaris Uslu (OCW) stelt de beantwoording uit van de Kamervragen over het aanpassen van boeken. De Tweede Kamerleden ...
-
Kamerbrief bij rapport onderzoek diversiteit en inclusie in de AV-sector
Staatssecretaris Uslu (OCW) biedt het eindrapport van het onderzoek naar diversiteit en inclusie in de audiovisuele-sector aan ...
-
Kamerbrief over evaluatie Subsidieregeling Praktijkleren 2019-2022
Minister Dijkgraaf (OCW) informeert de Tweede Kamer over de evaluatie van de Subsidieregeling Praktijkleren 2019-2022. Hij stuurt ...
-
Antwoorden op Kamervragen over het bericht over muziekles
Staatssecretaris Uslu (OCW) geeft antwoorden op Kamervragen over het bericht 'En weer is een muziekschool failliet gegaan. Wie ...
-
Kamerbrief Voortgangsrapportage over persvrijheid en persveiligheid
Staatssecretaris Uslu (OCW) en minister Yeşilgöz-Zegerius (JenV) schetsen een beeld van de staat van de persvrijheid en ...
-
Antwoorden Kamervragen over rapport EP over academische vrijheid
Minister Dijkgraaf (OCW) geeft antwoorden op Kamervragen naar aanleiding van het rapport 'State of play of academic freedom in ...
-
Kamerbrief over de voortgang van de beleidsagenda informeel onderwijs
Minister Wiersma (Primair en Voortgezet Onderwijs) informeert de Tweede Kamer over de aanpak voor kwaliteitsverbetering en ...